Faktura
På den tilsendte reservations bekræftelse fremgår en forkortet oversigt over de ydelser, der er inkluderet i det bestilte ophold.
Værelsestype, antal personer og forplejning – øvrige ydelser skal afregnes direkte med Danhostel Skagen.
Kontroller venligst din reservations inden ankomst.
Ankomst & afrejse
Tidspunktet for ankomst er mellem klokken 15:00 – 17:00, ved ankomst senere end klokken 17:00, bedes man kontakte os på telefon 98 44 22 00, så der kan aftales hvordan udleveringen af værelset skal ske.
Afrejse er senest klokken 10:00, med mindre at andet er aftalt.
Udeblivelse fra den første nat betragtes som en annullering, og Danhostel Skagen forbeholder sig derfor retten til at annullere hele opholdet.
BetalingBestillingen er bindende, når du har modtaget en reservations bekræftelse.
Opholdet skal sammen med administrationsgebyret og evt. øvrige ydelser betales straks ved bestillingen.
Der er særlige betalingsbetingelser for grupper og lejrskoler: Depositum skal betales senest 10 dage efter bestillingen, herefter fremsendes der et restbeløb på opholdet,
som skal være os i hænde senest 7 døgn før ankomst.
I henhold til forbrugeraftaleloven gælder den almindelige fortrydelsesret ikke ved køb af tjenesteydelser, herunder rejser.
ÆndringsgarantiDet er muligt at ændre en fuldt betalt standardbooking indtil 1 dage før ankomstdato.
Garantien træder først i kraft, når hele rejsens pris er indbetalt. Ændringen kan ske til en anden ledig dato.
Beløbet på en ny booking skal være på et tilsvarende beløb eller større end den ændrede booking.
Eventuel pris difference i kundens favør udbetales ikke, hvis ikke dette sker rettidigt.
Under opholdet:
Der må IKKE overnatte flere personer i værelset end oplyst ved bestilling. Får gæsten overnattende gæster skal dette meddeles til hotellet og eventuelt tillæg til prisen afregnes.
Reservationen er personlig – overdragelse uden aftale med hotellet medfører automatisk annullering af reservationen uden refusion.
Afbestilling og tilbagebetalingOBS: Administrationsgebyr tilbagebetales ikke.
Ved afbestilling senere end kl. 16:00 3 dage før ankomst sker der ingen tilbagebetaling.
No-Show:
Udebliver gæsten fra en reservation sidestiller Danhostel Skagen dette med en annullering efter annulleringsfristens udløb og reservationen afregnes fuldt ud.
Særlige vilkår for grupperIndtil 14 dage før opholdets ankomstdag tilbagebetales 50 % af opholdets pris.
Ved afbestilling senere end k. 16:00 14 dage før ankomst sker der ingen tilbagebetaling.
OBS: Flyttes ankomstdatoen til en alternativ dato, er kontrakten fra den oprindelige booking gældende.
Forsikring
Danhostel Skagen påtager sig intet ansvar for gæsten under opholdet,
ligesom der ikke er inkluderet nogen forsikringsdækning for gæsten eller dennes ejendele i opholdet.
Ligeledes kan Danhostel Skagen ikke holdes ansvarlige for bortkomst eller tyveri af værdigenstande/bagage på værelser eller påvandrehjemmets arealer;
herunder i forbindelse med benyttelse af bagageopbevaring.
Kæledyr
Danhostel Skagen tillader ikke kæledyr, da vi respektere gæster med allergi. Medbringer man mod forventning sit kæledyr, kan man risikere at blive afvist ved ankomsten eller opkrævet ekstraordinært rengøringsgebyr.
Rygepolitik
Alle indendørs områder hos Danhostel Skagen er røgfrie.
Rygere er velkommen til at benytte områderne, hvor der er opsat askebægere.
Ved rygning på værelset vil der blive opkrævet er gebyr på DKK 3.000,00
Ligeledes kan der ske bortvisning fra vandrehjemmet.
Glemte Genstande
Værdigenstande og/eller bagage efterladt eller glemt på værelser eller hotellets arealer opbevares indtil 3 måneder efter afrejse, hvorefter det afleveres til hittegods.
Eftersendelse af genstande er på ejeres egen regning og sendes med Post Nord.
ReklamationSkulle der være uoverensstemmelser i forbindelse med opholdet, skal der altid straks rettes henvendelse til Danhostel Skagen, så Vi har mulighed for at afhjælpe eventuelle fejl og mangler på stedet. Vi bestræber os på at hjælpe, vores gæster så godt og hurtigt som muligt.
Venter kunden med at rette henvendelse til os til efter hjemkomsten, besværliggør det mulighed for at afhjælpe forholdene, og kunden vil som udgangspunkt ikke have krav på erstatning.
Skriftlig klage kan sendes til Danhostel Skagen senest 14 dage efter hjemkomst fra opholdet.
Force majeure
Danhostel Skagen påtager sig intet ansvar for vejrforhold, naturkatastrofer, strejker, epidemier, grænselukninger mv., som selskabet er uden indflydelse på.
Såfremt en sådan situation måtte betyde, at Danhostel Skagen ikke er i stand til at levere den købte ydelse,
vil gæsten få muligheden for at vælge en ankomst på et andet muligt tidspunkt, indenfor samme kalenderår.
Prisændring
Under særlige omstændigheder – såsom uforudsete ændringer i moms, skatter, afgifter, valutakurser og force majeure – forbeholder Danhostel Skagen sig ret til ændring af priser.
Forbehold
Danhostel Skagen tager generelt forbehold for evt. trykfejl og tastefejl.
Opdateret og gældende fra 01.08.2022
Danhostel Skagen
Rolighedsvej 2
9990 Skagen – DK
Du er mere end velkommen til at kontakte os på telefon +45 98 44 22 00 i vores åbningstider fra kl. 09:00 til 17:00. Hvis du foretrækker at skrive til os, er vores e-mailadresse [email protected]
Book dit ophold HER samt se mere om priser og reservation